Interface for the visually impaired
Interface for the
visually impaired
Catalog
Search
Browse
Information
Help
Quick search
Title
Author
Private OPAC
Personal data
Checkouts
Reservations
Comments


 
 
Title: A marketing szerepe a magyarországi rizspiacon az Uniós csatlakozás küszöbén a Riceland Kft. példáján keresztül
Type of record: Könyv (monografikus szint)
Medium: Szakdolgozat
Shelf reference: SZD
Author: Farkas Zoltán
Other personal author: Pálfalvi Sarolta (bíráló) Fenyő Gyöngyi (konzulens)
Pub place: Zalaegerszeg
Publisher: Budapesti Gazdasági Főiskola Pénzügyi és Számviteli Főiskolai Kar Zalaegerszegi Intézete
Pub date: 2000
Physical description: 59, [4] p.
Notes: Színes ábrákkal, táblázatokkal
Subject heading: burgonya élelmiszeripar EU-csatlakozás - EU-tagság fogyasztói szokások - fogyasztói magatartás marketing piaci helyzet rizs
Topographical number: THESIS
 
All items: 1 / Now available: 0
Accession number Shelf reference Collection Item Class Current Title Status Date of loan
Sz.6763 -- Törölt Sz. adatállomány nem kutatható nem hozzáférhető --
Monguz 2.3.2 (c) Monguz Kft., HunTéka 1.9 plugin (c) MTA SZTAKI & Monguz Kft.