Interface for the visually impaired
Interface for the
visually impaired
Catalog
Search
Browse
Information
Help
Quick search
Title
Author
Private OPAC
Personal data
Checkouts
Reservations
Comments


Subject heading: marketing
Subject -- see more: 7P marketingmodell (product, price, place, promotion, people, process, physical evidence) (Alárendelt (A)) agrármarketing (Alárendelt (A)) clienting (Alárendelt (A)) direkt marketing - közvetlen értékesítés (Alárendelt (A)) eladás - értékesítés (Alárendelt (A)) élménymarketing (Alárendelt (A)) e-marketing - elektronikus marketing (Alárendelt (A)) eseménymarketing (Alárendelt (A)) észlelési térkép (Alárendelt (A)) gerillamarketing (Alárendelt (A)) holisztikus marketing (Alárendelt (A)) influencer marketing (Alárendelt (A)) kereskedelem (Fölérendelt (F)) kínálat (Alárendelt (A)) márka - brand (Alárendelt (A)) marketingkommunikáció (Alárendelt (A)) marketingmenedzsment (Alárendelt (A)) marketing-mix (Alárendelt (A)) marketingterv (Alárendelt (A)) multi-level marketing - network marketing (Alárendelt (A)) nemzetközi marketing (Alárendelt (A)) női célcsoport (Alárendelt (A)) online marketing (Alárendelt (A)) próbavásárlás (Alárendelt (A)) promóció - értékesítés ösztönzése (Alárendelt (A)) személyes eladás - személyes értékesítés (Alárendelt (A)) személyiségmarketing (Alárendelt (A)) településmarketing (Alárendelt (A)) termékpolitika (Alárendelt (A)) trade marketing - bolti marketing (Alárendelt (A)) üzletkötés (Alárendelt (A)) vevőorientáció - vevőközpontúság (Alárendelt (A))
Title: 40 év a kereskedelmi oktatás fejlesztéséért
Title: 67 ellenőrző lista az értékesítésben
Title: A COOP üzletlánc marketingfókuszú bemutatása [online dok.]
Title: A közösségi média, mint marketing eszköz [elektronikus dok.]
Title: A logisztika és a pénzügy kapcsolata a hatékony vevőkiszolgálás érdekében [online dok.]
Title: Abaliget helyzete és fejlesztésének lehetőségei a turizmus szemszögéből
Title: Abaliget-Magyarhertelend-Orfű kistérség idegenforgalmi fejlesztési koncepciója
Title: Adattárház kutatások adatbányász módszerekkel, különös tekintettel az értékesítési marketing hatásaira
Title: Agrármarketing
Title: Az agrármarketing szerepe és lehetőségei a magyar mezőgazdaságban az EU-csatlakozás tükrében
[1-10] [11-20] [21-30] [31-40] [41-50] [51-60] [61-70] [71-80] [81-90] [91-100]
[1-] [101-] [201-] [301-] [401-] [501-]
Monguz 2.3.2 (c) Monguz Kft., HunTéka 1.9 plugin (c) MTA SZTAKI & Monguz Kft.