Interface for the visually impaired
Interface for the
visually impaired
Katalog
Suchen
Browse
Information
Hilfe
Schnelle Suche
Titel
Author
Private OPAC
Personal data
Checkouts
Reservierungen
Komment


Subject heading: márka - brand
Subject -- mehr: employer branding (Alárendelt (A)) Fornetti (Alárendelt (A)) luxusmárka (Alárendelt (A)) márkaérték (Alárendelt (A)) marketing (Fölérendelt (F)) országmárka (Alárendelt (A)) saját márka (Alárendelt (A)) Suzuki (Alárendelt (A))
Titel: Brand a lelke mindennek
Titel: Brand a lelke mindennek
Titel: Brand gender
Titel: Brands and branding
Titel: Brands with a conscience
Titel: Brands with character
Titel: Brandtervező [melléklet a Brand a lelke mindennek c. könyvhöz]
Titel: A divattermékek fogyasztása és a divatterjedés racionális és emocionális mozgatói
Titel: Az EKÁER és a HU-GO lényege, feladatai, céljai és gyakorlati alkalmazásuk a SPAR Magyarországi Kereskedelmi Kft-nél [online dok.]
Titel: Eltérített márkák
Titel: Énmárka
Titel: Énmárka
Titel: Énmárka
Titel: Értékesítési csatornák és promóciós tevékenység az Óvártej Részvénytársaságnál
Titel: FMCG marketing
Titel: A fogyasztói igényeken alapuló márkakommunikáció a Zwack Unicum Rt. gasztronómiai tevékenységében
Titel: Inconsistencies in global brands and their affect on consumers' perceptions
Titel: Influencer
Titel: A Korona® tészta marketing stratégiája [elektronikus dok.]
Titel: Lehetsz kivételes
Titel: A márkaimázs felépítése
Titel: Márkázás a gyakorlatban
Titel: Megtervezett érzés avagy Élet a márkákon innen és túl
Titel: Országmárkázás
Titel: Saját márkás termékek szerepe a kiskereskedelemben [online dok.]
Titel: Stílusos márkastratégia csúcshatásra tervezve
Titel: Sustainable luxury brands
Titel: A szervezetfejlesztés szerepe és jelentősége egy zalai autóipari cég életében [online dok.]
Titel: Szerviz költségek elszámolása a Spirit Auto Kft. példáján keresztül [online dok.]
Titel: Vállalkozásból világmárka
Monguz 2.3.2 (c) Monguz Kft., HunTéka 1.9 plugin (c) MTA SZTAKI & Monguz Kft.