Interface for the visually impaired
Interface for the
visually impaired
Katalog
Suchen
Browse
Information
Hilfe
Schnelle Suche
Titel
Author
Private OPAC
Personal data
Checkouts
Reservierungen
Komment


Subject heading: reklám - hirdetés
Subject -- mehr: marketingkommunikáció (Fölérendelt (F)) piacbefolyásolás (Fölérendelt (F)) promóció - értékesítés ösztönzése (Fölérendelt (F)) reklámügynökség - reklámcég (Alárendelt (A)) SLS Media Kft. (Budapest) (Alárendelt (A)) társadalmi célú reklám (Alárendelt (A))
Titel: 1997. A magyar reklám csúcséve, azaz megszületett az első reklámtörvény
Titel: 1999 forint
Titel: Alapmarketing
Titel: Alapmarketing példatár
Titel: Angliából jöttünk mesterségünk címere... avagy A reklám szerepe, jelentősége a SáGa Foods Rt. tevékenységében
Titel: Az áruvilág kicsi királyai
Titel: Bankpiaci reklámkörkép, avagy hogyan hatnak ránk a pénzintézetek reklámjai [elektronikus dok.]
Titel: BTL-eszközök [Marketing- és reklámtevékenység szervezése 2. köt.]
Titel: Cégvezetés és marketing az e-korban
Titel: Célzott online reklám
Titel: Csomagolás = reklám: A direkt marketing hangsúlyossága a MOGYI Kft-nél
Titel: Egy termékcsalád piacra jutásának története és személyi feltételei
Titel: Az elégedett vevő a legjobb reklám
Titel: Az Erste Bank Hungary Zrt. marketingkommunikációs tevékenységének elemzése [elektronikus dok.]
Titel: Az Erste Bank marketingpolitikája
Titel: Fogalomtár a reklámról
Titel: A GÁZGÉP Kft. reklám tevékenysége
Titel: Google AdWords hirdetések készítése és optimalizálása
Titel: Grundwissen Marketing
Titel: Harc a figyelemért, avagy a gerillamarketingben rejlő lehetőségek [online dok.]
Titel: Hatékony marketingkommunikáció
Titel: A Herendi Porcelánmanufaktúra Rt. marketing tevékenysége
Titel: Igazság, hazugság, reklám
Titel: A KAFI Reklám és Kommunikációs Betéti Társaság tevékenységének vizsgálata az éves beszámolók adatai alapján
Titel: Levi's, az élő legenda
Titel: A lyukacsos tehén
Titel: Magyar fogyasztóvédelmi és reklámjog
Titel: A Magyar Posta Rt. Marketing tevékenysége az 1999. évi reklámkampány tükrében
Titel: A Magyar Posta Rt. Pécsi Postaigazgatóságának marketingkommunikációs tevékenysége
Titel: Magyar Reklámetikai Kódex
Titel: A magyar televíziós reklámozás
Titel: Marketing- és reklámtevékenység szervezése
Titel: Marketing eszközök alkalmazása a palackos bor értékesítésében
Titel: A marketing mix Promotion elemének vizsgálata az SLS Media Kft-nél [elektronikus dok.]
Titel: Marketing reklám
Titel: Marketing, reklám, piackutatás [1-2. köt.]
Titel: Marketing, reklám, piackutatás [1-2. köt.]
Titel: A marketing tevékenység elemzése és fejlesztésének lehetőségei a Vasi Volán Rt.-nél
Titel: Marketingkommunikáció
Titel: Marketingkommunikáció
Titel: Marketingkommunikáció a gyakorlatban és ATL-eszközök [Marketing- és reklámtevékenység szervezése 1. köt.]
Titel: Marketingkommunikáció az ABN AMRO Bank gyakorlatában
Titel: Marketingpirula recept nélkül
Titel: Marketingtevékenység az Erste Bank Hungary Rt-nél
Titel: Médiagazdaságtan, médiaszabályozás
Titel: Médiatervezés a reklámban
Titel: A médiatervezés módszertana
Titel: A nagy adrenalinjáték
Titel: Nagy Kreatív Könyv 4
Titel: Ogilvy a reklámról
Titel: Ogilvy a reklámról a digitális korban
Titel: OPEL hirdetések hatásvizsgálata
Titel: Piacbefolyásolás
Titel: A piacbefolyásolás korszerű módszerei
Titel: Piacbefolyásolás [PSZF-jegyzetként FSZ képzéshez!]
Titel: Piackutatás [PSZF-jegyzetként FSZ képzéshez!]
Titel: Pick ... utánozhatatlanul finom avagy A marketingkommunikáció a Pick Szeged Rt-nél
Titel: Pozicionálás
Titel: Promóció
Titel: A rábeszélőgép
Titel: A rábeszélőgép
Titel: Reklám a jóért
Titel: A reklám alapkönyve
Titel: Reklám az interneten
Titel: A reklám birodalmából
Titel: Reklám és pszichológia
Titel: Reklám és pszichológia a webkorszakban
Titel: Reklám és reakció a bankszektorban
Titel: Reklám és társai
Titel: A reklám fogalomtára
Titel: A reklám fogalomtára
Titel: A reklám helye
Titel: A reklám helye 2.0
Titel: A reklám kézikönyve
Titel: A reklám lélektana
Titel: Reklám, te mosolygó hulla
Titel: Reklámjog
Titel: A reklámjog nagy kézikönyve
Titel: Reklámjogi és reklámetikai kézikönyv
Titel: Reklámpszichológia
Titel: Reklámpszichológia
Titel: Reklámszervezők kiegészítő jegyzete
Titel: Reklámszerződések
Titel: A sportfinanszírozás aktuális kérdései, lehetséges megoldások
Titel: Szájtpropaganda
Titel: Számviteli elszámolási sajátosságok egy kereskedelmi televíziós társaságnál
Titel: Szolgáltatáskiszervezés bemutatása, egy konkrét reklámpiacon tevékenykedő vállalat példáján keresztül [elektronikus dok.]
Titel: Tallózás a marketingkommunikáció területéről
Titel: Az új pozicionálás
Titel: Új termékek piaci bevezetése [Értékesítési tanácsadó 3. köt.]
Titel: Vevőszerzés az interneten
Monguz 2.3.2 (c) Monguz Kft., HunTéka 1.9 plugin (c) MTA SZTAKI & Monguz Kft.