Akadálymentes felület
Akadálymentes felület
Katalógus
Keresés
Böngészés
Információk
Segítség
Gyorskeresés
Cím
Szerző
Saját OPAC
Személyes adatok
Kölcsönzések
Előjegyzések
Üzenetek


 
 
Cím: Az ügyfélmenedzsment szerepe a Hevesi Sándor Színház gyakorlatában [online dok.]
Dokumentumtípus: Elektronikus dokumentum
Szerzőségi közlés: Balogh Adél
Információhordozó: Szakdolgozat
Raktári szakjel: SZD Publikus!
Szerző: Balogh Adél
További név: Balázsné Lendvai Marietta (belső konzulens) Szabó József (külső konzulens)
Kiadás helye: Zalaegerszeg
Kiadó neve: Budapesti Gazdasági Főiskola Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg
Megjelenés éve: 2015
Fizikai leírás: 93 p. [1 db. PDF fájlban]
Tartalmi kivonat: AA11671
Tárgyszó: elégedettség Hevesi Sándor Színház (Zalaegerszeg) marketing színház szolgáltatásmarketing ügyfelek ügyfélkapcsolat - ügyfélszolgálat - vevőszolgálat véleménykutatás - kérdőíves vizsgálat Zalaegerszeg (Zala)
Nyelv: *Magyar
A teljes szöveg/honlap címe: http://dolgozattar.repozitorium.bgf.hu/3016/
 
Összes példány: 1 / jelenleg hozzáférhető: 0
Példányazonosító Raktári jelzet Gyűjtemény Besorolás Státusz Kölcsönzés lejárta
Sz.11253 ONLINE (PUBLIKUS) BGF Dolgozattár Repozitórium (http://dolgozattar.repozitorium.bgf.hu) nem kölcsönözhető letölthető --
Monguz 2.3.2 (c) Monguz Kft., HunTéka 1.9 plugin (c) MTA SZTAKI & Monguz Kft.