Akadálymentes felület
Akadálymentes felület
Katalógus
Keresés
Böngészés
Információk
Segítség
Gyorskeresés
Cím
Szerző
Saját OPAC
Személyes adatok
Kölcsönzések
Előjegyzések
Üzenetek


 
 
Cím: A marketingkutatás alapjai
Dokumentumtípus: Könyv (monografikus szint)
Szerzőségi közlés: Gyulavári Tamás, Mitev Ariel, Neulinger Ágnes, Neumann-Bódi Edit, Simon Judit, Szűcs Krisztián ; [közread. a] Budapesti Corvinus Egyetem
Információhordozó: Könyv
Raktári szakjel: 658 (Üzemgazdaság. A termelés és az értékesítés megszervezése. Kereskedelmi technika. Bevásárlás. Raktározás. Marketing. Piackutatás)
További név: Gyulavári Tamás (1969-) Mitev Ariel (1975-) Neulinger Ágnes Simon Judit (1951-) Szűcs Krisztián Neumann-Bódi Edit
További testületi név: Budapesti Corvinus Egyetem ((közread.))
Kiadás helye: Budapest
Kiadó neve: Aula
Megjelenés éve: 2012
Fizikai leírás: 346 p. ; 24 cm
Sorozat címe: Bologna-tankönyvsorozat, 1788-4173
Megjegyzések: Felsőoktatási alapképzés tankönyve.
Megjegyzés a rejtett bibliográfiáról: Bibliogr. a fejezetek végén.
Tartalmi kivonat: AA11146
ISBN/ár: 978-963-339-024-5 ragasztókötött
ISSN/ár: Tankv.: J 176
Tárgyszó: adatelemzés - adatbányászat kísérlet kutatás kutatásmódszertan kvalitatív kutatás marketing mérési módszer - mérési eljárás mintavétel tankönyv - jegyzet (felsőoktatás) véleménykutatás - kérdőíves vizsgálat
Nyelv: *Magyar
A teljes szöveg/honlap címe: Magyar Elektronikus Referenciamű Szolgáltatás (MeRSZ). URL a kiadás elektronikus változatához.
 
Összes példány: 2 / jelenleg hozzáférhető: 1
Példányazonosító Raktári jelzet Gyűjtemény Besorolás Státusz Kölcsönzés lejárta
1000000235470 658 M 32 Kölcsönzőtér (K21H) kölcsönözhető kölcsönözve 2020.02.29.
1000000244724 658 M 32 Kölcsönzőtér (K21H) kölcsönözhető hozzáférhető --
Monguz 2.3.2 (c) Monguz Kft., HunTéka 1.9 plugin (c) MTA SZTAKI & Monguz Kft.