Akadálymentes felület
Akadálymentes felület
Katalógus
Keresés
Böngészés
Információk
Segítség
Gyorskeresés
Cím
Szerző
Saját OPAC
Személyes adatok
Kölcsönzések
Előjegyzések
Üzenetek


 
 
Cím: Logika a tárgyalásban és az ügyfélkezelésben : gyakorlati tapasztalatok cégvezetőknek, üzletkötőknek
Dokumentumtípus: Könyv (monografikus szint)
Információhordozó: Könyv
Raktári szakjel: 650 (Ipari, kereskedelmi, közlekedési üzemek vezetése és szervezése. Általános alapelvek. Gazdaságosság. Racionalizálás. Jövedelmezőség. Műszaki fejlesztés. Automatizálás. Újjászervezés. Átszervezés. Módszerek. Operációkutatás. Szervezési formák. Vezetés)
Szerző: Urszin Sándor
Kiadás helye: Budapest
Kiadó neve: GSD Hungary
Megjelenés éve: 2005
Fizikai leírás: 170 p. ; 20 cm
Tartalmi kivonat: AA10198
ISBN/ár: 9632181417
Tárgyszó: alkalmazott pszichológia befolyásolás logika meggyőzés tárgyalás ügyfélkapcsolat - ügyfélszolgálat - vevőszolgálat
Helyrajzi szám: STOCK
Nyelv: *Magyar
Monguz 2.3.2 (c) Monguz Kft., HunTéka 1.9 plugin (c) MTA SZTAKI & Monguz Kft.