Akadálymentes felület
Akadálymentes felület
Katalógus
Keresés
Böngészés
Információk
Segítség
Gyorskeresés
Cím
Szerző
Saját OPAC
Személyes adatok
Kölcsönzések
Előjegyzések
Üzenetek


Tárgyszó: termékpolitika
Lásd még: marketing (Fölérendelt (F)) termék (Fölérendelt (F))
Cím: Alapmarketing
Cím: Alapmarketing példatár
Cím: Az Aromax Rt. marketing tevékenysége, az aromaterápia megismertetésére
Cím: Az Audi Hungaria Motor Kft kontrolling szervezete és működése
Cím: A bajai Bácska Rt. nyúlhús feldolgozó üzeme által készített új termék hazai piacra történő bevezetése
Cím: Bankbiztosítás egy dinamikusan fejlődő piacon
Cím: A BP-Mobil Kenőanyag Vegyesvállalat haszongépjármű üzletágának stratégiai terve a BP márkára
Cím: A Cerbona Rt. termékeihez kapcsolódó marketingtevékenységek
Cím: Disztribúciós politika a Zalakerámia Rt.-nél
Cím: A Dreher Sörgyárak Zrt. termék- és árpolitikájának bemutatása, elemzése [elektronikus dok.]
Cím: Egy cég alapítása a Julius Meinl Kávé Magyarországon történő forgalomba hozatalára
Cím: Egy Magyarországon új termék bemutatása és a vele kapcsolatos tevékenységek a Signal Biztosító Rt-nél
Cím: Egy termékcsalád piacra jutásának története és személyi feltételei
Cím: Egy új termék kidolgozása és bevezetése a hazai biztosítási piacra a SIGNAL Biztosító Rt. Testamentum biztosításának példáján keresztül
Cím: Egy vállalkozás termék és árpolitikájának vizsgálata
Cím: Az eosin termékkörre vonatkozó marketing tevékenység vizsgálata a Zsolnay Porcelán Manufaktúra rt-ben
Cím: Értékteremtés a marketingben
Cím: Értékteremtés a marketingben
Cím: Félkésztermék-gazdálkodás a logisztikában, mint a ciklusidő csökkentésének eszköze a GE Lighting Tungsram Rt-nél
Cím: Fenntartható fejlődés
Cím: A GE Hungary Rt. Tungsram Lighting budapesti fényforrásgyárában alkalmazott költséggazdálkodási rendszer bemutatása egy autólámpa terméken keresztül
Cím: A Höfbräu sör termékbemutatása egy kampány példáján keresztül
Cím: A Korona® tészta marketing stratégiája [elektronikus dok.]
Cím: A külpiacok jellemzése és elérési lehetőségeik. Az EMA-LION Bonyhádi Zománcáru Kft. példája
Cím: Lokalizáció és hatásának gazdasági elemzése a Bakony Művek Autóalkatrészgyártó Rt-nél
Cím: Magyarország méhészete az Európai Uniós csatlakozás tükrében
Cím: A márkaimázs felépítése
Cím: Marketingstratégia
Cím: Minőség-, termék- és ármenedzsment [Turisztikai menedzsment 2. köt.]
Cím: PEPSI és marketing Magyarországon
Cím: A projektmenedzsment folyamata egy új szériatermék gyártásánál az Audi Hungaria Motor Kft.-nél
Cím: Stratégia, termékpolitika, termékdesign
Cím: A Szerencsejáték Rt termékmarketingje: Újítás és a megújítás
Cím: A szőlő-bor ágazat, mint profitcenter gazdálkodásának elemzése a Szekszárdi Mezőgazdasági Rt-ben
Cím: Tarifálási rendszer és termékanalízis a Generali-Providencia Biztosító Rt-nél a vagyonőr vállalkozói vagyonbiztosítási módozat tükrében
Cím: Termékbevezetés a baromfiiparban
Cím: Termékfejlesztés a Mecsekparkett Kft-nél
Cím: Termékinnováció a MÁV Vasjármű Járműjavító és Gyártó Kft-ben
Cím: A termékköltség számítás továbbfejlesztése a tevékenység alapú költségszámítás segítségével az Uniliver Magyarország Kft-nél
Cím: Termékköltség-kalkuláció az IBM székesfehérvári gyáregységénél
Cím: Termékstratégia emocionális és racionális közelítésben
Cím: Termékstruktúra váltáshoz kapcsolódó beruházások az Ajkai Timföld Kft-nél 1989-1999.
Cím: A THOMSON multimedia Hungary Kft. bemutatása marketingszempontból, illetve a DVD termék piaci bevezetésének kapcsán
Cím: Új termék piaci bevezetése a pécsi Mecsekparkett Kft-nél
Cím: Új termékek bevezetése a Kontakt Elektro Kft.-nél
Cím: Új termékek piaci bevezetése [Értékesítési tanácsadó 3. köt.]
Cím: Újtermék-marketing
Cím: Vállalati problémamegoldás a Cognos termékcsalád segítségével
Cím: Zalahús Rt marketing tevékenységének bemutatása és promóciós javaslatok a 2005-ös évre
Cím: A Zsolnay épületkerámiák piaci helyzete qualitatív piackutatások alapján
Monguz 2.3.2 (c) Monguz Kft., HunTéka 1.9 plugin (c) MTA SZTAKI & Monguz Kft.