Akadálymentes felület
Akadálymentes felület
Katalógus
Keresés
Böngészés
Információk
Segítség
Gyorskeresés
Cím
Szerző
Saját OPAC
Személyes adatok
Kölcsönzések
Előjegyzések
Üzenetek


Tárgyszó: elégedettség
Lásd még: fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség (Alárendelt (A))
Cím: Alapvető szükségletektől az önmegvalósításig avagy dolgozói elégedettség és motiváció vizsgálat a K+K Bau-Profil Kft.-nél
Cím: A Bak és Vidéke Takarékszövetkezet kis- és középvállalkozó ügyfeleinek elégedettség mérése [online dok.]
Cím: Bank és az ügyfél kapcsolata, fókuszban a CIB Bank Zrt. "100% figyelem" programja [elektronikus dok.]
Cím: A boldogság nyomában, avagy boldogságunk kulcsa a fogyasztásban rejlik…? [elektronikus dok.]
Cím: A cafeteria gyakorlati alkalmazása a MOL Nyrt.-nél, a rendszerben bekövetkezett változások elemzése [elektronikus dok.]
Cím: A Délzalai Víz- és Csatornamű munkakultúrája és a társasági stratégia kialakítása az elégedettségi kérdőív alapján
Cím: Dolgozói elégedettség felmérése a Ruget Magyarország Kft-nél
Cím: Dolgozói elégedettség mérés egy dél-zalai középvállalkozásnál [elektronikus dok.]
Cím: Dolgozói elégedettségvizsgálat a Letenyei Polgármesteri Hivatalban [elektronikus dok.]
Cím: Happiness quantified
Cím: Humán erőforrás a Nitrogénművek Zrt-nél, különös tekintettel a motiváció és az elégedettség területére
Cím: Kártyahasználati kultúra ma Magyarországon, kiemelten a K&H Bank ügyfeleinek figyelembe vételével [elektronikus dok.]
Cím: Kulcs a versenyelőnyhöz - egy jól felépített stratégia
Cím: Lakossági termékek elégedettség vizsgálata a Budapest Bank Rt. Zalaegerszegi fiókjánál
Cím: Létszám- és bérgazdálkodás vizsgálata a Pápai Hús Zrt-nél [elektronikus dok.]
Cím: A MAL Zrt. személyzetfejlesztése
Cím: Mennyi az elég?
Cím: Munkaerő-elégedettség a banki szférában
Cím: A munkavállalói elégedettség vizsgálatának tapasztalatai a Merlin Gerin Zala Kft.-nél [elektronikus dok.]
Cím: A munkavállalók elégedettségének vizsgálata az Iniciál Autóház Kft-nél
Cím: Az ügyfél elégedettség szerepe a Groupama Biztosító Zrt. stratégiájában — fókuszban a dolgozói elégedettség 2016 [online dok.]
Cím: Az ügyfélmenedzsment szerepe a Hevesi Sándor Színház gyakorlatában [online dok.]
Cím: A Zalavíz Zrt. fogyasztói elégedettség vizsgálata a szolgáltatás-minőség tükrében [elektronikus dok.]
Monguz 2.3.2 (c) Monguz Kft., HunTéka 1.9 plugin (c) MTA SZTAKI & Monguz Kft.