Akadálymentes felület
Akadálymentes felület
Katalógus
Keresés
Böngészés
Információk
Segítség
Gyorskeresés
Cím
Szerző
Saját OPAC
Személyes adatok
Kölcsönzések
Előjegyzések
Üzenetek


Tárgyszó: ügyfélkapcsolat - ügyfélszolgálat - vevőszolgálat
Lásd még: Oracle CRM (Alárendelt (A)) ügyfélpanasz-kezelés - fogyasztói panaszkezelés (Alárendelt (A))
Cím: A logisztika és a pénzügy kapcsolata a hatékony vevőkiszolgálás érdekében [online dok.]
Cím: A Bak és Vidéke Takarékszövetkezet kis- és középvállalkozó ügyfeleinek elégedettség mérése [online dok.]
Cím: Bank és az ügyfél kapcsolata, fókuszban a CIB Bank Zrt. "100% figyelem" programja [elektronikus dok.]
Cím: Banki ügyfélkapcsolatok sajátosságai az elektronikus banki szolgáltatások vizsgálatán keresztül az Erste Bank gyakorlatában
Cím: Biztosítások az Interneten
Cím: CRM-kézikönyv
Cím: Disztribúció és vevőkiszolgálás kapcsolata a Coca-Cola Beverages Kft.-nél
Cím: Egy adott vállalkozás számviteli rendszere: A vevő- és szállító folyószámlakönyvelés helye és feladatai: PRINCIP Automatikai és Informatikai Kft.
Cím: Egyedi vevői igények kezelése GE Industrial Solution üzletág logisztikai rendszerében [elektronikus dok.]
Cím: Elanders Hungary piaci pozíciója, vevőkkel való kapcsolata és annak háttere [online dok.]
Cím: Elektronic Banking Help Desk tevékenysége a Kereskedelmi és Hitelbank Rt. Vállalati Ügyfélszolgálatán
Cím: Élmények vonzásában [online dok.]
Cím: Facebook, Youtube, Wikipedia és társaik
Cím: Felhasználók, nem vevők
Cím: A Grabo Kft. vevőkiszolgálási rendszere
Cím: Kapcsolati marketing
Cím: A kiemelt ügyfelek meghatározása
Cím: Logika a tárgyalásban és az ügyfélkezelésben
Cím: Minőségbiztosítás az Inotai Alumínium Kft. vevőszolgálatánál
Cím: Ne többet, hanem másként!
Cím: Az OTP Bank Nyrt. és a Customer Relationship Management, azaz a személyre szabott segítség [online dok.]
Cím: Panaszügyek hatékony megoldása
Cím: A pénzügyi rendszer elemzése, jellemzése, az OTP Bank Nyrt. bemutatása
Cím: Portfóliókezelés és ügyfélszolgálat egy magyarországi lízing csoportnál
Cím: The Prosperous coach
Cím: A Ruf Automotive Kft. logisztikai rendszerének elemzése különös tekintettel a vevői kapcsolattartásra, értékesítésre, szállítmányozási ügyintézésre
Cím: Szolgáltatás menedzsment
Cím: Az ügyfél elégedettség szerepe a Groupama Biztosító Zrt. stratégiájában — fókuszban a dolgozói elégedettség 2016 [online dok.]
Cím: Az ügyfél szolgálatában
Cím: Ügyfélkezelés az OTP Bank Nyrt. gyakorlatában
Cím: Ügyfélmenedzsment a közszférában - A frontvonal hangja [online dok.]
Cím: Az ügyfélmenedzsment szerepe a Hevesi Sándor Színház gyakorlatában [online dok.]
Cím: Ügyfélszolgálat felsőfokon
Cím: Ügyfélszolgálati tréninggyakorlatok nagykönyve
Cím: A vállalati ügyfélmenedzser feladatai a Sopron Bank Zrt. gyakorlatában [elektronikus dok.]
Cím: A Zala Volán Zrt. pénzügyi tevékenységének és vevőkapcsolati rendszerének bemutatása [elektronikus dok.]
Monguz 2.3.2 (c) Monguz Kft., HunTéka 1.9 plugin (c) MTA SZTAKI & Monguz Kft.