Akadálymentes felület
Akadálymentes felület
Katalógus
Keresés
Böngészés
Információk
Segítség
Gyorskeresés
Cím
Szerző
Saját OPAC
Személyes adatok
Kölcsönzések
Előjegyzések
Üzenetek


Tartalmi kivonat: Rövid leírás: A márkaépítésről szóló könyv 2., javított, frissített, 2019-ben átdolgozott kiadása. -- Részletes leírás: A szerző önkéntes küldetése, hogy elősegítse minél több sikeres magyar márka létrehozását. Ehhez igazította módszerét, amely kezdő vagy haladó (kis)vállalkozónak egyaránt szól. Grafikusként marketinganyagok készítésével foglalkozott, majd a márkaépítés indítása terén vált tanácsadó szakemberré. A könyv 2019-es 2., javított, frissített és átdolgozott kiadása a magyar piaci viszonyokhoz idomulva ismerteti a márkázáshoz kapcsolódó marketing-fogásokat, mutatja be a hazai példákat és esettanulmányokat.
„A brandépítés nem a nagyok luxusa, hanem egy szemlélet, mellyel a legkisebbek is kiemelkedhetnek a marketing zajból. Az elmúlt évek bizonyították, hogy a kis magyar cégek is építhetnek erős márkát, amellyel komoly piaci előnyt szereznek. A siker sokszor apróságokon múlik, ezt mutatjuk be Neked a BrandBirds módszerével. Építs erős márkát, tedd jobb hellyé a világot!” [Id. az előszóból]
Főbb fejezetek: Előszó, avagy hogyan keveredtem ide?; Márkás kérdések (Tévhitek a márkáról és a márkaépítésről; Mi a márka?; Mennyit ér a márka?; Miért fontos az erős márka?; Miért kell tehát márkát építened?); 2. A márkaépítés 5 alappillére – a BrandBirds-módszer (Kitűnő termék/szolgáltatás; Márkaháttér; Márka látványvilág; Márkakommunikáció; Márkapercepció; Márkaélmény); Márkaépítés a mindennapokban (Networking; Fókusz, figyelem és nyitottság; Légy saját ügyed véleményvezére!; Elvek, szabályok A marketing márkaszempontból; Építkezés a stabil alappillérekre); Összefoglalás (Lépjünk tovább!; Zárszó és köszönet; Források, linkek).

Cím: Brand a lelke mindennek
Monguz 2.3.2 (c) Monguz Kft., HunTéka 1.9 plugin (c) MTA SZTAKI & Monguz Kft.