Akadálymentes felület
Akadálymentes felület
Katalógus
Keresés
Böngészés
Információk
Segítség
Gyorskeresés
Cím
Szerző
Saját OPAC
Személyes adatok
Kölcsönzések
Előjegyzések
Üzenetek


Tartalmi kivonat: Rövid leírás: „Gál Kristóf az egyik legtapasztaltabb hazai AdWords szakértő. Már akkor Adwords hirdetésekkel foglalkozott, amikor Magyarországon még szinte alig tudta vlaki, hogy egyáltalán létezik a Google AdWords rendszer.” -- Részletes leírás: A szerző volt az első hazai szakember, aki Google minősítéseket szerzett, magyar nyelvű AdWords blogot indított és magyar nyelvű online tanfolyamot szervezett, valamint magyar AdWords és Google Analytics oktatóanyagokat készített. A mű részletesen mutatja be a Google által támogatott online hirdetések készítésének műhelytitkait. „A könyv kiemelkedő erősségét a gyakorlati, valós életből kiragadott példák jelentik, mellyel a legtöbb AdWords iránt érdeklődő találkozik a hirdetési rendszerrel történő ismerkedés során.” A könyv célközönsége: online marketing szakemberek, vállalkozók, vállalatvezetők, akik önmaguk szeretnének eligazodni a Google AdWords világában, akik kapcsolattartóként felelősek az AdWords fiókot kezelő alvállalkozókkal, akinek kezdő vagy haladó szinten köze van az AdWords hirdetésekhez. A könyv tartalmának naprakészen tartásáról és a gyakorlati tudnivalók mélyebb elsajátításáról a videós tananyag gondoskodik, melyet regisztráció után lehet elérni az adwordskonyv.klikkmarketing.hu oldalról. [ld. az előszóból és a fülszövegből]
Fejezetek: AdWords teszt; 1. Vágjunk bele! (A Google AdWords bemutatása; Hol jelennek meg a hirdetések?; A Google hálózatai; A Google fiók megnyitása; Az AdWords fiók megnyitása; A fiókhoz való hozzáférések szabályozása; Az első kampány beállítása); 2. A minőség szerepe az AdWordsben (Hogyan működik az AdWords aukció?; Mi a minőségi pont?; Miért olyan fontos a minőségi pont?; Mi a minőségi pont kiszámítási módja?; Hol lehet megnézni a minőségi pontszámokat?; Hogyan lehet javítani a minőségi pontszámokat?); 3. Fiók struktúra (Hogyan épül fel egy AdWords fiók?; Miért fontos a fiók jól átgondolt kialakítása?; A konkrét fiők struktúra kialakítása; Gyakori problémák, nehézségek); 4. A kezelőfelület használata (Navigációs panel; Áttekintés; Kampányok; Eszközök; Számlázás; Fiókhozzáférés); 5. Kampánybeállítások (Bevezetés; Általános; Hálózatok; Helyek; Nyelvek; Ajánlattételi stratégia és költségkeret; Hirdetésbővítmények; További beállítások); 6. Kulcsszavak (A kulcsszavak helye és szerepe az AdWords aukcióban; A kulcsszavak elrendezése; Kulcsszó illesztési típusok; A kulcsszavak kezelése; Keresési kifejezések; Aukcióstatisztika; Kulcsszótervező); 7. Hirdetések elkészítése (A szöveges hirdetések formátuma; Az AdWords irányelvei a szöveges hirdetésekre; További irányelvek a hirdetések és a landing oldalak kapcsán; Szöveges hirdetések készítése és szerkesztése; Hatásos hirdetések írása; A dinamikus kulcsszó beillesztés); 8. A hirdetésbővítmények (Webhelylinkek / belső linkek; Helybővítmények; Hívásbővítmények; Kiemelő bővítmények; Strukturált kódrészletbővítmény); 9. A Goole display hálózata (A display hálózat bemutatása; Tippek a display hálózat használatához; Az adaptív hirdetések; Az adaptív hirdetéseken túl); 10. Remarketing (Miket érdemes „belistázni”?; A remarketing listák időtartama; Gyakoriságkorlát; Remarketing a keresőhirdetéseknél; Mire jó tehát a remarketing?; A remarketing beállítása); 11. YouTube hirdetések (Hogyan lehet hirdetni a YouTube-on?; A „hagyományosabb” hirdetések; A videóhirdetések; Remarketing és YouTube; Videóhirdetések létrehozása); 12. Költségkeret, licitálás, fizetési módok (Az AdWords licitálási módszerei; Hogyan állapítható meg a megfelelő licit?; Fizetési lehetőségek; Számlázás); 13. Landing oldalak (Relevancia; Összehangolt kommunikáció; A konverzióra történő fókuszálás; Az űrlap; Fontos dolgok egy landing oldalon; Above the fold – hajtás feletti terület; Köszönőoldal; Tesztelés); 14. Célok, mérés, elemzés (A célok fontossága az AdWordsben; Az AdWords beépített konverziómérése; A Google Analytics); 15. Gyakori problémák, és azok lehetésges megoldásai (Egyáltalán nem, vagy túl kevésszer jelennek meg a hirdetések; Alacsony a kattintási arány; Túl alacsony pozicíióban jelennek meg a hirdetések; Nagyon sokba kerülnek a hirdetések); 16. Hogyan lehet hatékonyan és eredményesen üzemeltetni az AdWords hirdetéseket? (Mire van szükség az AdWords kezeléséhez?; Munkaidő; Hozzáértés; Pénz; Mi a másik lehetőség az AdWords hirdetések menedzselésére?; Google AdWords fiókkezeléssel foglalkozó cégek tipikus árazási modelljei; Mit nézz meg egy AdWords szakértő cégen?); Szójegyzék.

Cím: Google AdWords hirdetések készítése és optimalizálása
Monguz 2.3.2 (c) Monguz Kft., HunTéka 1.9 plugin (c) MTA SZTAKI & Monguz Kft.