Akadálymentes felület
Akadálymentes felület
Katalógus
Keresés
Böngészés
Információk
Segítség
Gyorskeresés
Cím
Szerző
Saját OPAC
Személyes adatok
Kölcsönzések
Előjegyzések
Üzenetek


Tartalmi kivonat: Rövid leírás: A könyv azok számára készült, akik már piacképes termékkel vagy szolgáltatással rendelkeznek és van online követőtáboruk (e-mail lista, aktív Facebook oldal vagy rendszeresen frissülő blog révén). -- Részletes leírás: "Ha te vagy az a vállalkozó, aki beletette a munkát és email listát, vevőbázist, követőket gyűjtött maga köré, akkor ez a könyv megmutatja, hogyan élvezd végre az erőfeszítéseid gyümölcsét és hogyan profitálj a meglévő követőidből. Az új vevők szerzése nehézkes és nem tudsz rajtuk kellő nyereséget realizálni, a hirdetési költségek miatt. A vállalkozásodban akkor fogsz érdemi, szemmel látható bevételeket termelni, ha rendszeresen kampányokat szervezel a meglévő követőidnek, korábbi vásárlóidnak. Tudjuk ezt onnan, hogy mi is a kampányainkból élünk. A nulláról közel 50 milliós bevételre kampányoltuk magunkat (a könyv szerzői), alig 1 év alatt. Több, mint 7 sikeres kampányt toltunk le az elmúlt 1,5 évben és 2.000 fősről 10.000 fősre dagadt a követőtáborunk. Sikerült kitapasztalnunk egy olyan kampányolási stratégiát, mellyel maximalizálni tudjuk bevételeinket, anélkül, hogy halálra idegesítenénk követőinket. Míg egy hagyományos kampány listát éget, addig a miénk listát épít. Ebben a könyvben azt mutatjuk meg neked, hogyan add el te is a legdrágább termékeidet a legmagasabb vásárlási konverzióval követőidnek. Az Online Kampányok Csúcsra Járatva könyvben a saját stratégiánkat sablonizáltuk neked, a saját példáinkkal. Közérthető stílusban leírtuk, mikor milyen emailt, cikket kell kiküldened a listádnak, kiposztolnod Facebookra, hogy a követőid feltüzeld, majd lelkesen vásároljanak tőled. Ez a kampány stratégia lesz a vállalkozásod növekedésének, a jóllétednek kulcsa.
És mit mondanak azok akik már elolvasták? Rendkívül hasznos, gyakorlatorientált könyv, egy lépésről lépésre haladó, átfogó és részletes útmutató, mely megmutatja, hogy vezényeld végig kampányaidat a leghatékonyabban.” [ld. a bevezetőből és a fülszövegből]
Fejezetek: Ki az a Szőke András és Domán Zsolt, és miért kellene hallgatnom rájuk?; Előszó – Csepregi Balázs; Bemelegítés (Mik azok az online marketing kampányok?; De miért is kell kampányokat készítened?; Mi az a két dolog, amire szükséged lesz, hogy kampányolni tudj?; Mit érhet el a céged, ha elsajátítod a sikeres kampányok titkát?; Mi a különbség az értékesítési tölcsér és a kampány között?; Mi a hasonlóság tölcsér és kampány között?); Valódi kampánytitkok – Két kiugróan sikeres kampányunk esettanulmánya (A sikertelen kampányok mumusai: a dögunalom és a nyomulás bűze. Hogyan lehet izgalmasan kommunikálni, és hogyan találtuk meg a siker-receptet?; OVKM kampány érintései; Mi a tanulság a Műhelytitkok konferenciás kampányunkból?; PHA-kampány érintései); Áttekintés – Miből áll egy kampány, és milyen típusai (szintjei) vannak? (I. FŐ kampány legókocka: a visszautasíthatatlan ajánlat; II. FŐ kampány legókocka: a kommunikáció; A kampányok 3 szintje: Instant, Haladő és Gigakampányok; A megvalósítás); Hogyan készítsd el a kampányod ajánlatát? (1. Válaszd ki a terméket/szolgáltatást, ami köré az ajánlatot építed!; 2. Szedj össze minél értékesebb bónuszokat!; 3. Árazd be az ajánlatodat a bónuszokkal együtt!; 4. Adj nevet az ajánlatnak!; 5. Határozd meg a limitet!; 6. Találj ki egy lehengerlő garanciát!; 7. Maximalizáld az ajánlatodban rejlő potenciált; Hogyan készítsd el az ajánlatod sales (értékesítési) oldalát?); Hogyan dolgozd ki a kampányod kommunikációját?; I. A vevőművelő tartalomsorozat elkészítése (Hogyan tervezd meg a tartalomsorozatod logikai fonalát?; 1. vágykeltés – Így generálj vágyat a kampányod követésére egy szaftos esettanulmánnyal; 2. Megoldástudat-kialakítás – Így alakítsd ki a megoldás-tudatot, avagy tanítsd meg helyesen gondolkozni a követőidet!; 3. Terméktudat-kialakítás – Így alakítsd ki a terméktudatot, avagy üsd ki a konkurenseidet a ringből!; 4. Ajánlatprezentáció – Így prezentáld az ajánlatodat, és vezesd le, hogy ez a legideálisabb következő lépés!; 5. Értéknövelés – Így növeld az ajánlatod értékét a bónuszaidat bemutatva!; 6. Közösségi bizonyíték – Így építs hitelt az ajánlatod mögé, avagy mutasd meg, hogy a többiek már felszálltak a hajóra!; Hogyan írd meg a tartalomsorozatod értesítőleveleit?); II. Figyelemfelcsigázó levelek elkészítése (Hány figyelemfelcsigázó levélre van szükséged, és miről írj bennük?; 1. Figyelemfelcsigázó email – Valami nagy dologgal készülünk!; 2. Figyelemfelcsigázó email – Holnap indul az xyz tartalomsorozat!); III. Pénzarató emailek elkészítése (Hány levelet küldj, és miről szóljanak a Pénzarató emailek?; A sales emailek elsődleges célja: eladni a kattintást a sales oldalra; 1. klasszikus email – Így írj direkt saleslevelet a sales oldalad felépítése alapján!; 2. ajánlatkifejtő email – Így világítsd meg az ajánlatod értékét különböző szemszögekből; 3. árprezentációs email – Így emeld be az árprezentációt a levélbe, vagy vezesd le az ajánlatod értékét!; 4. Garanciakifejtő email – Így kommikáld átütő erővel a garanciádat!; 5. Gyakori kérdés email – Így írj saleslevelet a kampány alatt beérkezett kérdésekre!; 6. További sales email-ötletek); IV. Profitmaximalizáló lezárás elkészítése (Miról szólnak a Profitmaximalizáló lezáró emailek?); Hogyan készítsd el a kampányod ütemterveit? (Hogyan készítsd el a kampányod érintési (kiküldési) ütemtervét?; Hogyan készítsd el a kampányod kidolgozási (kivitelezési) ütemtervét?); Hogyan tovább? (Te már most több vagy; Hogy ez a könyv ne csak porfogó legyen; Nem hagyunk magadra; Megvalósítás rakétákon; Zárszó).

Cím: Online kampányok csúcsra járatva
Monguz 2.3.2 (c) Monguz Kft., HunTéka 1.9 plugin (c) MTA SZTAKI & Monguz Kft.