Akadálymentes felület
Akadálymentes felület
Katalógus
Keresés
Böngészés
Információk
Segítség
Gyorskeresés
Cím
Szerző
Saját OPAC
Személyes adatok
Kölcsönzések
Előjegyzések
Üzenetek


Tartalmi kivonat: Rövid leírás: „Azoknak ajánlom a könyvemet, akik tudni akarják, milyen szálak szövődtek mára a személyek és a marketing között, és látni akarják a kapcsolódások működését.” -- Részletes leírás: „Azoknak is ajánlom a könyvemet, akik döntési helyzetben vannak, vagy éppen egy életszakaszuk mérlegét akarják elkészíteni, amihez segítségnek a marketing gondolati struktúráját kínálom. Azoknak, akik ön-azonosan és hosszú távon akarják értékesebbé tenni magukat.”
A marketing figyelme egyre jobban az egyén felé fordul, magába olvasztja a személyiségfejlesztést, az énmárkát, az emberek mint munkaadók és munkavállalók különböző szerepvállalásait. A könyv foglalkozik az endorszálással (márka és márkaszemélyiség összekapcsolásával), a személyiségmarketing egy viszonylag új területével, de szigorúan a személyek munkaéletének keretein belül marad. Megadja a személy mint márka értelmezését, foglalkozik a különböző trendekkel, kapcsolódó fogalmakkal, vizsgálja a siker, a karrier és a láthatóság kérdéseit. Feltérképezi a híresség és ismertség fogalmát, márkaértékét, magyar és külföldi hírességlistákat elemez és tipizál. Olvasmányos stílusban mutatja be a marketing határterületét, az egyén és a marketing viszonyát, elkalauzol kudarcaink megértéséhez és saját élethelyzeteink megoldásához. A kötet nem csak a marketing területén dolgozó szakemberek és a marketing oktatásban részt vevő hallgatók számára érdekes, hanem a hétköznapi ember érdeklődését is sikerül megragadnia, ráadásul minden életkorban. Hasznos információkat, esettanulmányokat, gyakorlatias válaszokat kaphatnak döntési helyzetben lévő magánemberek és felkészülhetnek a témában az oktatók és hallgatók egyaránt. [Id. az előszóból és a fülszövegből]
Fejezetek: Előszó;1. Embermárka; 1.1. Márkaidentitás; 1.2. Az image; 1.3. Az erős márka; 2. Trendek és személymarketing; 2.1. Trendek rendszere; 2.2. Személymarketingre ható megatrendek; 2.3. Munka a trendekkel; 3. A személymarketing területei; 3.1. Változások és a marketing; 3.2. A személy marketing közelítése; 3.3. Személy és marketing kapcsolat; 4. Ismert emberek márkaérték mérése; 4.1. Márkaérték mérés kiindulópontjai, modelljei; 4.2. Hírességmárkák értékmérése; 4.3. Magyar hírességlisták – típusok, módszertani megoldások; 5. Életív, életfeladatok; 5.1. Életívek alakulása napjainkban; 5.2. Döntési helyzetek, válsághelyzetek; 5.3. Különleges életívek; 6. Siker, sikeresek; 6.1. Sikertípusok; 6.2. Kivételesek; 6.3. Sikerösszetevők; 7. Ismertség, láthatóság; 7.1. Az ismertség kategóriái; 7.2. Az ismertségipar működése; 7.3. Az ismertségépítés technikája – storytelling; 8. Self-marketing – egyéni döntések marketingszemléletű rendszerben; 8.1. A személy, mint speciális termék; 8.2. Személyiségmarketing döntések előkészítése; 8.3. Személyek marketingstratégiai döntései; 9. Klasszis nő és férfi; 9.1. Magatartás; 9.2. Megjelenés; 9.3. Változás – kívülről befelé; 10. Endorsement; 10.1. Image-transzfer; 10.2. Az endorsement tervezése, hírességválasztási modellek; 10.3. „Elszabadult” hírességek, hírességmárkák; 11. Személymenedzselés; 11.1. A személymenedzselés szereplői; 11.2. Erős személymárkák menedzselése; 11.3. Ügynökségi megfontolások; 11.4. Ismertség-irányítás; 12. Személy a munkakörnyezetben – az employee és az employer marketing találkozása; 12.1. Employer marketing; 12.2. Employee marketing; 12.3. Munkavállalói típusok, eltérő célok, motivációk; 13. Marketing az arcpiacon – porfóliómenedzsment; 14. Paraszociális kapcsolatok; 14.1. A paraszociális kapcsolatok értelmezése; 14.2. Marketingalkalmazás; 14.3. Karakterek, licensing, merchandising; Tárgymutató; Felhasznált irodalom.

Cím: Self-marketing
Monguz 2.3.2 (c) Monguz Kft., HunTéka 1.9 plugin (c) MTA SZTAKI & Monguz Kft.