Katalógus |
Keresés |
Böngészés |
Információk |
Segítség |
Gyorskeresés |
Saját OPAC |
Személyes adatok |
Kölcsönzések |
Előjegyzések |
Üzenetek |
|
|
|
|

|
Tartalmi kivonat: |
Rövid leírás: Felsőoktatásban marketinget tanuló hallgatók és gyakorló szakemberek számára. -- Részletes leírás: Felsőoktatásban marketinget tanuló hallgatók és gyakorló szakemberek számára.
„A sikeres marketingstratégiák kialakításához nélkülözhetetlen a hazai és más kultúrákban élő potenciális vásárlók várható magatartásának alapos ismerete. A fogyasztói magatartás tanulmányozása magában foglalja az olyan megfigyelhető magatartásokat, hogy mit, mennyit vásárolnak, kik és hogyan vásárolták, illetve fogyasztották a terméket. Magában foglalja továbbá az egyéni szükségleteket, érzékeléseket, azt, hogy milyen információval rendelkeznek a fogyasztók, hogyan dolgozzák fel az információkat, hogyan értékelik az alternatívákat, illetve hogyan éreznek a termék birtoklásáról." [Id. a hátsó borítóról.]
Fejezetek: 1. A kultúra és a fogyasztói magatartás; 2. Társadalmi rétegződés és életstílus; 3. Referenciacsoport és csoportbefolyás; 4. Család és háztartás; 5. A percepció; 6. Tanulási elméletek; 7. Motiváció és személyiség; 8. Az attitűd; 9. Vásárlási döntési folyamat.
|
Cím: |
A fogyasztói magatartás alapjai
|
Cím: |
A fogyasztói magatartás alapjai
|
|
 |