Akadálymentes felület
Akadálymentes felület
Katalógus
Keresés
Böngészés
Információk
Segítség
Gyorskeresés
Cím
Szerző
Saját OPAC
Személyes adatok
Kölcsönzések
Előjegyzések
Üzenetek


Tartalmi kivonat: Rövid leírás: Felsőoktatásban marketinget tanuló hallgatók és gyakorló szakemberek számára. -- Részletes leírás: Felsőoktatásban marketinget tanuló hallgatók és gyakorló szakemberek számára.
„A sikeres marketingstratégiák kialakításához nélkülözhetetlen a hazai és más kultúrákban élő potenciális vásárlók várható magatartásának alapos ismerete. A fogyasztói magatartás tanulmányozása magában foglalja az olyan megfigyelhető magatartásokat, hogy mit, mennyit vásárolnak, kik és hogyan vásárolták, illetve fogyasztották a terméket. Magában foglalja továbbá az egyéni szükségleteket, érzékeléseket, azt, hogy milyen információval rendelkeznek a fogyasztók, hogyan dolgozzák fel az információkat, hogyan értékelik az alternatívákat, illetve hogyan éreznek a termék birtoklásáról." [Id. a hátsó borítóról.]
Fejezetek: 1. A kultúra és a fogyasztói magatartás; 2. Társadalmi rétegződés és életstílus; 3. Referenciacsoport és csoportbefolyás; 4. Család és háztartás; 5. A percepció; 6. Tanulási elméletek; 7. Motiváció és személyiség; 8. Az attitűd; 9. Vásárlási döntési folyamat.

Cím: A fogyasztói magatartás alapjai
Cím: A fogyasztói magatartás alapjai
Monguz 2.3.2 (c) Monguz Kft., HunTéka 1.9 plugin (c) MTA SZTAKI & Monguz Kft.