Akadálymentes felület
Akadálymentes felület
Katalógus
Keresés
Böngészés
Információk
Segítség
Gyorskeresés
Cím
Szerző
Saját OPAC
Személyes adatok
Kölcsönzések
Előjegyzések
Üzenetek


Tartalmi kivonat: Rövid leírás: A vállalati, üzleti és piaci célú marketingkommunikáció klasszikus és 21. század eleji mixét bemutató szakkönyv. -- Részletes leírás: A vállalati, üzleti és piaci célú marketingkommunikáció klasszikus és 21. század eleji mixét bemutató szakkönyv.
„A könyv tartalmazza a klasszikus marketingkommunikációs mix eszköztárát, de ezen túl bemutatja az olyan új területeket mint az önálló életre kelő kommunikációs üzenet, a „buzz, vagy digitális szóbeszéd fogalmát”, az önkéntesen alkotott kommunikációs üzeneteket, csatornákat, a régi és új kommunikációs megoldásokat összekötő digitalizált kommunikációt és médiát, a hatékony személyközi kommunikáció eszközeit.” [Id. a bevezetésből.]
A könyv fő részei: 1. A kommunikáció mint a vállalati létezés közege; 2. A kommunikációtervezés stratégiai kérdései; 3. A kommunikáció alanyai; 4. A kommunikáció eszközei (Tömegkommunikációs eszközök; Közvetlen hatást kifejtő eszközök; Közvetett hatást kifejtő kommunikációs eszközök); 5. A kommunikáció csatornái; 6. A közönség kommunikációja.

Cím: Marketingkommunikáció
Monguz 2.3.2 (c) Monguz Kft., HunTéka 1.9 plugin (c) MTA SZTAKI & Monguz Kft.