Akadálymentes felület
Akadálymentes felület
Katalógus
Keresés
Böngészés
Információk
Segítség
Gyorskeresés
Cím
Szerző
Saját OPAC
Személyes adatok
Kölcsönzések
Előjegyzések
Üzenetek


Tartalmi kivonat: Rövid leírás: A mű a reklám webes környezethez történő alkalmazkodását és pszichológiai vonatkozásait vizsgálja. -- Részletes leírás: A mű a reklám webes környezethez történő alkalmazkodását és pszichológiai vonatkozásait vizsgálja. A weben a reklám a felhasználókról szerezhető információk révén egyre nagyobb célzási pontosságú, személyre szabottabb, viszont a felhasználóknak is egyre jobb eszközeik vannak ezek kikerülésére. A reklámpszichológia feladata, hogy a felek között harmóniát teremtsen.
A kötet fő részei és fejezetei:
I. Változó kommunikáció, változó reklám, változó pszichológia
1. Upgrade 3.0 Alkalmazkodás a webkorszakhoz; 2. A reklámpszichológia misztikuma; 3. Pszichológia és reklám;
II. Az érzékeléstől a cselekvésig. Út a vásárlói döntéshez. Szerkesztett séma
4. A befogadás kapui; 5. A figyelem természetrajza; 6. A feldolgozás: kognitív szakasz; 7. A fogyasztói döntés háttere. A motiváció; 8. A hatékonyság titkai; 9. Az image születése; 10. Az attitűdök világa (Előítéletek, Mintakövetés, Identitás); 11. Motiváció és attitűd kutatás; 12. A meggyőzési folyamat; 13. Ellenállások és disszonanciák. A reklámkerülés okai;
III. Mit csinál a fogyasztó a reklámmal?
14. Paradigmák végnapjai; 15. A közösségi média pszichológiája; 16. Fordulópont. Jelentős változások közelében; 17. Összefoglaló. Újrakezdőknek.

Cím: Reklám és pszichológia a webkorszakban
Monguz 2.3.2 (c) Monguz Kft., HunTéka 1.9 plugin (c) MTA SZTAKI & Monguz Kft.