Akadálymentes felület
Akadálymentes felület
Katalógus
Keresés
Böngészés
Információk
Segítség
Gyorskeresés
Cím
Szerző
Saját OPAC
Személyes adatok
Kölcsönzések
Előjegyzések
Üzenetek


Tartalmi kivonat: Rövid leírás: A könyv a digitális kommunikáció és üzlet világának lehetőségeit mutatja be, melyek a legkisebb vállalatok számára is kiaknázhatóak. -- Részletes leírás: A könyv a digitális kommunikáció és üzlet világának lehetőségeit mutatja be, melyek a legkisebb vállalatok számára is kiaknázhatóak.
„Olvasta, hogy az észak-afrikai országokban lekapcsolták a Facebook-rendszert, mert a forradalmi tömegeket ezzel mozgósították? Gondolta volna, hogy egy Svájcban tanuló magyar diáklány japán nyelvtanulmányait hazai tanárával folytatja a Skype segítségével? Hallotta, hogy a korszerű vállalatok a legfontosabb folyamataikat is számítástechnika segítségével szabályozzák annak érdekében, hogy minimalizálják a tévedések, eltérések lehetőségét? Az e-kor nem csak azt jelenti, hogy újabb eszközökkel dolgozunk. Ennél sokkal fontosabb különbség, hogy az új eszközökkel másképp kell dolgozni. másképp irányítani, másképp gondolkodni, másképp dönteni. Ön szerint lehet a tegnapi tudással, a korszerű eszközöket sikeresen alkalmazni?
Kötetünket a kkv – szektor tulajdonosainak, vezetőinek, vezető beosztású dolgozóinak ajánljuk. Olyanoknak, akik
- elég bátrak, hogy kérdezzenek,
- elég kíváncsiak a válaszokra,
- elég nyitottak, hogy az új ismereteket befogadják, és
- elég nagy az elszántságuk, hogy az új ismereteik alapján változtassanak.” [Id. a hátsó borítóról.]
A kötet fő részei szerzőkkel és címekkel:
I. Sikeres vállalatvezetés (Dőri Tibor: Kisvállalkozások vezetése a gyakorlatban; Beck Bíró Kata – Beck Péter: Vállalati életciklus – vezetői és humánpolitikai kérdések; Durugy András: Ma már minden projekt?; Gonda György: Hogyan válasszunk tanácsadót?),
II. Sikeres piaci munka (Fixler László: Piacunk és versenytársaink; Bohnné Keleti Katalin: Kapcsolataink hatékonyságnövelése; Hajós Katalin – Seres Tamás: Jelenlét a médiában – mérhetetlenül drága?; Sárosi Péter: Public relations. Varázsszer vagy ámítás?; Bíró Péter: Szponzorálás és társadalmi felelősségvállalás; Szatmári Judit Anna: Ruha teszi az (üzlet)embert: az öltözködés a marketing része);
III. Sikeres online alkalmazások (Helyei József – Horváth Róbert: Milyen üzleti előnyökkel jár a kkv-k számára az informatika és az e-business alkalmazása?; Debreczeni László – Varga István – Verdes János: A digitális kommunikáció; Papp-Váry Árpád: Vásárlási élmény online).

Cím: Cégvezetés és marketing az e-korban
Monguz 2.3.2 (c) Monguz Kft., HunTéka 1.9 plugin (c) MTA SZTAKI & Monguz Kft.