Akadálymentes felület
Akadálymentes felület
Katalógus
Keresés
Böngészés
Információk
Segítség
Gyorskeresés
Cím
Szerző
Saját OPAC
Személyes adatok
Kölcsönzések
Előjegyzések
Üzenetek


Tartalmi kivonat: Rövid leírás: "A Magyar Sportmenedzsment ... -- Részletes leírás: "A Magyar Sportmenedzsment Társaság célul tűzte ki, hogy a sportmenedzserek oktatásában az európai uniós ismeretek mellett olyan szakmai ismereteket is nyújtson, - figyelembe véve a 2004 júliusában életbelépett Kormányrendelet előírásait - mellyel egyenlő partnerei lehetnek a világ bármely részén, a hasonló területen dolgozóknak. Dr. Hoffmann Istvánné, Sportmarketing című könyve kiváló alapot ad a marketing megismeréséhez, A sport marketingkommnikációja pedig megadja azokat az alapismereteket, amellyel minden sportmenedzsernek tisztában kell lennie. Az e könyvben található szponzorálással kapcsolatos anyag csak egy részét képezi a szponzori ismereteknek, ezért ajánlott még Fazekas-Nagy, Szponzorálás című könyve, mert a kettő együtt adja meg azt az ismeretanyagot, amelyekre ma egy felkészült sportmenedzsernek szüksége van a szponzorálás útvesztőiben." [Id. a szerzői előszóból.]
Fejezetcímek: 1. Marketingkommunikáció; 2. Marketingkommunikáció szempontjából fontos termékpolitikai elemek; 3. Szolgáltatásmarketing; 4. Non-profit szervezetek marketingkommunikációja; 5. Image és Corporate Identity; 6. Public Relations; 7. A marketingkommunikáció auditív és audiovizuális eszközei; 8. A marketingkommunikáció vizuális eszközei, vizuális kultúra; 9. A sajtó; 10. Reklám, reklámtervezés; 11. Direkt marketing; 12. Kiállítások, vásárok; 13. Sajtókapcsolatok kiépítésének elvi és gyakorlati kérdései; 14. A marketingkommunikáció gyakorlati kérdései a sportban; 15. Sportszervezetek Marketing Információs Rendszere (MIR).

Cím: A sport marketingkommunikációja
Monguz 2.3.2 (c) Monguz Kft., HunTéka 1.9 plugin (c) MTA SZTAKI & Monguz Kft.