Akadálymentes felület
Akadálymentes felület
Katalógus
Keresés
Böngészés
Információk
Segítség
Gyorskeresés
Cím
Szerző
Saját OPAC
Személyes adatok
Kölcsönzések
Előjegyzések
Üzenetek


Tartalmi kivonat: Rövid leírás: A könyv az internetes ... -- Részletes leírás: A könyv az internetes hirdetési tevékenység egyik területével ismerteti meg olvasóit. A PPC (pay per click) egy olyan online, kulcsszavakra épülő hirdetés, mely után a rákattintások száma alapján fizet a megrendelő (a könyv szavaival. "kulcsszóval célzott, kattintás alapon elszámolt internetes reklámkampány"). Eltér a banneres hirdetésektől, hiszen ott a vizuális hatások sokat számítanak, viszont a keresőkifejezések számára láthatatlanok. A PPC árai nem állandóak, függnek a konkurrencia erősségétől és a hirdetés eredményességétől is, viszont igen pontos célcsoport-elérést tesz lehetővé.
A könyv részletesen bemutatja a PPC kampányok tervezését, levezetését és e hirdetési forma hat legfőbb érvét: a gyorsaságot, rugalmasságot, egyszerűséget, skálázhatóságot, a visszacsatolást és a kedvező árat.
Fejezetek: 1. Még több látogatót!; 2. A PPC alapjai; 3. A PPC kampány elemei; 4. Érdemes-e keresőmarketing-ügyekben ügynökséghez fordulni?; 5. Kulcsszóval célzott online marketingkutatás; 6. Régiós kitekintés; 7. PPC a gyakorlatban - hirdetés az ETARGET-en; 8. Hasznos tippek; Szótár.

Cím: Célzott online reklám
Monguz 2.3.2 (c) Monguz Kft., HunTéka 1.9 plugin (c) MTA SZTAKI & Monguz Kft.