Akadálymentes felület
Akadálymentes felület
Katalógus
Keresés
Böngészés
Információk
Segítség
Gyorskeresés
Cím
Szerző
Saját OPAC
Személyes adatok
Kölcsönzések
Előjegyzések
Üzenetek


Tartalmi kivonat: Rövid leírás: A kiadvány a BGF KVIFK ... -- Részletes leírás: A kiadvány a BGF KVIFK hallgatói számára készült, FSZ képzéseken (pl. kereskedelmi szakmenedzser) is hasznosítható. Egyaránt foglalkozik a marketing kommunikációs és nem kommunikatív eszközeivel (pl. védjegy).
"A könyv írásakor azt a praktikus álláspontot követtük, hogy foglalkozunk mindazon területekkel, amelyek e tárgyat tanuló hallgatók számára fontosak lehetnek a gyakorlatban történő boldoguláshoz. Fontosnak tartjuk kiemelni, hogy kellő figyelmet, és helyet tudtunk szentelni a reklámhoz kapcsolódó tudományágak számára is. A könyvben megjelentek a reklámpszichológia, reklámesztétika, reklámetika, reklámjog témakörök is, amelyek segítséget nyújthatnak a hallgatók számára a téma jobb megértéséhez. Szeretnénk felhívni a figyelmet arra, hogy van néhány olyan anyagrész (pl. arculat, image, stb.) amely többször is szerepel a könyvben, részint a kommunikációs fejezetben, részint a kapcsolódó tudományágak valamelyikében. Úgy gondoltuk, hogy azért érdemes több helyen is meghagyni az adott ismeretanyagot, mert más-más megközelítésben került feldolgozásra a téma." [Id. a bevezetésből.]
Fejezetek: 1. Arculat; 2. Márka; 4. Vásárlásösztönzés (SP); 5. Public Relations (PR); 6. Direkt marketing; 7. Szponzorálás; 8. Személyes eladás; 9. Védjegy; 10. A marketingkommunikáció eszközei; 11. A marketingkommunikáció tervezés; 12. Reklám- és fogyasztáslélektan; 13. Reklámesztétika; 14. Reklámetika, reklámjog; Mellékletek (Korrektúrajelek; A médiakutatás szegmentálási lehetőségei).

Cím: Piacbefolyásolás [PSZF-jegyzetként FSZ képzéshez!]
Monguz 2.3.2 (c) Monguz Kft., HunTéka 1.9 plugin (c) MTA SZTAKI & Monguz Kft.