Akadálymentes felület
Akadálymentes felület
Katalógus
Keresés
Böngészés
Információk
Segítség
Gyorskeresés
Cím
Szerző
Saját OPAC
Személyes adatok
Kölcsönzések
Előjegyzések
Üzenetek


Tartalmi kivonat: Rövid leírás: "A kötet célja, hogy ... -- Részletes leírás: "A kötet célja, hogy bemutassa milyen információk, módszerek, illetve stratégiák alkalmazása előzi meg az egyes piaci döntéseket. A marketingmenedzsment korszerű eljárásait és módszereit önállóan is elsajátíthatja a könyv és a példatár segítségével. Az anyag felépítése:
1. Alapmarketing: elmélet (információk)
2. Alapmarketing példatár: gyakorló feladatok.
[...] A könyv egyaránt használható önálló munkára; távoktatásra; oktatási intézményben való feldolgozásra." [Id. az előszóból.]
Fejezetek: 1. Marketing alapfogalmak; 2. A fogyasztói piac jellemzői; 3. A szervezeti piac jellemzői; 4. Piacszegmentálás; 5. Marketingstratégia; 6. Termékpolitika; 7. Árpolitika; 8. Értékesítéspolitika; 9. Reklámpolitika.

Cím: Alapmarketing
Monguz 2.3.2 (c) Monguz Kft., HunTéka 1.9 plugin (c) MTA SZTAKI & Monguz Kft.