Akadálymentes felület
Akadálymentes felület
Katalógus
Keresés
Böngészés
Információk
Segítség
Gyorskeresés
Cím
Szerző
Saját OPAC
Személyes adatok
Kölcsönzések
Előjegyzések
Üzenetek


Tartalmi kivonat: Rövid leírás: A könyv forráshiányos kis- és ... -- Részletes leírás: A könyv forráshiányos kis- és középvállalkozások számára kínál gazdaságos, ötletes és eredményes marketingmódszereket.
"A gerillataktika nem kérdőjelezi meg a tankönyvek módszereit, hanem alternatívát kínál a szokványos, de drága marketinggel szemben, hiszen lehetővé teszi, hogy minimális ráfordítás mellett, maximálisan hatékony fortélyok segítségével növelje bevételeit. [...] A gerillamarketing megtanítja arra, hogyan érheti ugyanazokat a sikereket, mint a pazarló nagy cégek, anélkül hogy Ön is két kézzel szórná a pénzt. Mivel ingyen igen kevés dologhoz lehet hozzájutni, a siker érdekében többet kell majd dolgoznia. És bár nem építhet a pénz hatalmára, szerencsére bízhat saját intelligenciájának erejében." [Id. az előszóból.]
Fejezetek: 1. Mi is a gerillamarketing?; 2. Kisvállalkozói marketing: az igazi különbség; 3. A terv: a sikeres marketingterv titka; 4. A kreatív marketingprogram kifejlesztésének titkai; 5. Száz ötlet a sikerhez; 6. Hogyan legyünk sikeres gerillák; 7. Hétszavas küldetés a nyereség érdekében; 8. Művészet, tudomány, marketing; 9. Mire jó a "nagy durranás"?; 10. Alapképzés gerilláknak; 11. Egy tucat taktika - tessék választani!; 12. Út a hatékony médiahasználat felé; 13. Direkt marketing gerillastílusban; 14. A gerillamarketing az interneten: álmaink marketingmédiuma; 15. A főszereplő; 16. Harminchárom marketingmítosz; 17. Az akció folytatása.

Cím: Gerillamarketing
Monguz 2.3.2 (c) Monguz Kft., HunTéka 1.9 plugin (c) MTA SZTAKI & Monguz Kft.