Akadálymentes felület
Akadálymentes felület
Katalógus
Keresés
Böngészés
Információk
Segítség
Gyorskeresés
Cím
Szerző
Saját OPAC
Személyes adatok
Kölcsönzések
Előjegyzések
Üzenetek


Tartalmi kivonat: Rövid leírás: "Tananyagunkban megpróbáljuk ... -- Részletes leírás: "Tananyagunkban megpróbáljuk áttekinteni a médiatervezés szűkebb és tágabb környezetét, elemezni azt marketing és média szempontból is. A médiával és annak jellemzőivel csak oly mértékben foglakozunk, amely elengedhetetlen a médiatervezési munkához. Munkánk során felhasználtuk a ma elérhető és általunk ismert legfrissebb külföldi szakirodalmakat és a témában megjelent hazai publikációkat." [Id. a bevezetőből.]
Fejezetek: I. Médiapiac, médiajellemzők, médiakutatás (1. Bevezetés a médiatervezésbe, a médiatervezés helye és szerepe a reklámtevékenységben, a médiatervezés folyamata; 2. Médiainformációk, kutatási módszerek); II. Média mutatók és értelmezésük (3. Médiatervezésnél felhasználható mutatószámok); III. Stratégiai döntések és taktika a médiatervezésben (4. Stratégiai médiatervezés; 5. Média osztályok és kiválasztásuk, a médiaterv kialakítása; 6. A kívánatos média budget, kialakítása; 7. Médiavásárlás taktikája, vásárlási módszerek, a médiaterv tesztelése, utóvizsgálatok); IV. Tervezési példák és mediatervezési modellek (8. A komplex médiaterv kialakítása, példák; 9. A médiatervezés matematikai modelljei, azok számítógépes megvalósítása); Melléklet (1. Médiakutatási adatok; 2 Számítási gyakorlat; 3 Médiatervezéssel kapcsolatos WWW lehetőség; 4. A médiastratégia legfontosabb elemeinek összefoglalása; 5. Kis média szótár; 6. Hasznos gondolatok a médiatervezés mai és jövőbeni helyzetéről).

Cím: Médiatervezés a reklámban
Monguz 2.3.2 (c) Monguz Kft., HunTéka 1.9 plugin (c) MTA SZTAKI & Monguz Kft.