Akadálymentes felület
Akadálymentes felület
Katalógus
Keresés
Böngészés
Információk
Segítség
Gyorskeresés
Cím
Szerző
Saját OPAC
Személyes adatok
Kölcsönzések
Előjegyzések
Üzenetek


Tartalmi kivonat: Rövid leírás: "A könyvben szereplő ... -- Részletes leírás: "A könyvben szereplő collaborative filtering (közösségi szűrés vagy csoportos információszűrés) megoldásokat és az ajánló rendszereket, a piacvezető amerikai dotcom válllalatok (pl. amazon.com, ebay.com) már évek óta sikerrel alkalmazzák. Minden bizonnyal ennek európai megjelenése sem várat sokáig magára." [Id. a magyar kiadás előszavából.]
A könyv az internetes tömegmarketing eszközrendszerével foglalkozik, ezen belül pedig kiemelt témája a nagy számú ügyfél megismerésén alapuló ajánlatok elkészítése (hasonlóan a toplisták, bestsellerek ismert módszeréhez). Az eljárás alapja, hogy felhasználja a honlap és a látogató közötti interakciókból kinyerhető információkat (böngészőeseményeket, látogatói véleményeket, voksolásokat stb.), melyek statisztikai értékelésével és az erre épülő marketinggel növelhető az értékesítés volumene.
Fejezetek: Bevezetés a collaborative filtering és az ajánlórendszerek világába; 1. Mutasd meg, milyen szakember vagy!, 2. Légy vásárlód ügynöke!; 3. Nyújts kiváló szolgáltatást az értékesítési pontokon!; 4. A terméked kategorizáld, ne a vásárlóid!; 5. Figyeld, hogyan csinálom!; 6. Építs a tudásmenedzsmentre!; 7. A tartalom fejlesztését bízd a közösségre!; 8. Legyen a közösség egyben tartalom!
A könyv záró fejezetei foglalkoznak még a collaborative filtering és az ajánlórendszerek jövőjével, magyarországi alkalmazásaival. Fogalomtárral és tárgymutatóval.

Cím: Szájtpropaganda
Monguz 2.3.2 (c) Monguz Kft., HunTéka 1.9 plugin (c) MTA SZTAKI & Monguz Kft.