Akadálymentes felület
Akadálymentes felület
Katalógus
Keresés
Böngészés
Információk
Segítség
Gyorskeresés
Cím
Szerző
Saját OPAC
Személyes adatok
Kölcsönzések
Előjegyzések
Üzenetek


Tartalmi kivonat: Rövid leírás: A könyv az 1996-ban Törőcsik ... -- Részletes leírás: A könyv az 1996-ban Törőcsik Mária társszerzőségével megjelent kiadás újraírt változata. Az azóta eltelt hét év szakirodalmi és kutatási eredményeit is felhasználja a szerző.
"A könyvben az olvasó bepillantást nyerhet a vásárlói döntések bonyolult mechanizmusába, és megismerkedhet a véleményalkotást befolyásoló legfontosabb tényezőkel, mindazokkal a külső és belső hatásokkal, amelyek fogyasztói döntéseinket meghatározzák." [Id. az előszóból.]
Fejezetek: 1. A kultúra és az értékek; 2. A társadalmi szerkezet, életstílus; 3. A csoport és a referenciacsoport; 4. Család és háztartás; 5. A percepció; 6. Tanulási elméletek; 7. Motiváció és személyiség; 8. Az attitűd; 9. A vásárlási döntési folyamat; 10. Fogyasztóvédelem; 11. A vásárlói magatartás modelljei.

Cím: Fogyasztói magatartás
Monguz 2.3.2 (c) Monguz Kft., HunTéka 1.9 plugin (c) MTA SZTAKI & Monguz Kft.