Katalógus |
Keresés |
Böngészés |
Információk |
Segítség |
Gyorskeresés |
Saját OPAC |
Személyes adatok |
Kölcsönzések |
Előjegyzések |
Üzenetek |
|
|
|
|

|
Tartalmi kivonat: |
Rövid leírás: "A könyv bemutatja a ... -- Részletes leírás: "A könyv bemutatja a vállalati stratégia szerepét a vállalkozás jövőjének megalapozásában. Bizonyítja, hogy a termékpolitika kialakításának, illetve a terméktervezésnek központi, meghatározó szerepe van a vállalati stratégia megvalósításában. A komplex és integrált termékkoncepció kialakítása marketingfunkció a vállalatban. Ez biztosítja a piaci orientációt, a kívánt versenyhelyzet elérését. Olyan modellt és módszertant mutat be, amely épít az elméleti eredményekre, azoknak egyfajta szintézisét adja, továbbá a vállalatnál eszközként, gyakorlati módszerként is sikeresen alkalmazható a versenyképesség színvonalának feltárásához és eredményes fejlesztéséhez. A marketing irányította termékfejlesztés és termékszerkezet-alakítás egyben a stratégia feladat megoldását is jelenti, mivel számol a piaci pozíciók, a műszaki-technikai színvonal, a gazdasági hatékonyság, valamint a humán pozíciók összehangolásával és fejlesztésével. Kiemelt, átfogó fejezete a műnek a design szerepének elemzése a terméktervezésben." [Id. a hátsó borítóról.] Fejezetek: 1. Vállalati stratégia, termékpolitika; 2. A termékpolitika kialakításának szerepe a vállalati stratégiában; 3. A termékpolitika és a piacpolitika összehangolt rendszerének kialakítási modellje; 4. A terméktervezés folyamata; 5. Piacstratégiai tervezés; 6. Szervezési követelmények a terméktervezésben; 7. A design szerepe a terméktervezésben; 8. Szolgáltatástervezés és marketing.
|
Cím: |
Stratégia, termékpolitika, termékdesign
|
|
 |