Akadálymentes felület
Akadálymentes felület
Katalógus
Keresés
Böngészés
Információk
Segítség
Gyorskeresés
Cím
Szerző
Saját OPAC
Személyes adatok
Kölcsönzések
Előjegyzések
Üzenetek


Tartalmi kivonat: Rövid leírás: "A könyv bemutatja a ... -- Részletes leírás: "A könyv bemutatja a vállalati stratégia szerepét a vállalkozás jövőjének megalapozásában. Bizonyítja, hogy a termékpolitika kialakításának, illetve a terméktervezésnek központi, meghatározó szerepe van a vállalati stratégia megvalósításában. A komplex és integrált termékkoncepció kialakítása marketingfunkció a vállalatban. Ez biztosítja a piaci orientációt, a kívánt versenyhelyzet elérését. Olyan modellt és módszertant mutat be, amely épít az elméleti eredményekre, azoknak egyfajta szintézisét adja, továbbá a vállalatnál eszközként, gyakorlati módszerként is sikeresen alkalmazható a versenyképesség színvonalának feltárásához és eredményes fejlesztéséhez. A marketing irányította termékfejlesztés és termékszerkezet-alakítás egyben a stratégia feladat megoldását is jelenti, mivel számol a piaci pozíciók, a műszaki-technikai színvonal, a gazdasági hatékonyság, valamint a humán pozíciók összehangolásával és fejlesztésével. Kiemelt, átfogó fejezete a műnek a design szerepének elemzése a terméktervezésben." [Id. a hátsó borítóról.]
Fejezetek: 1. Vállalati stratégia, termékpolitika; 2. A termékpolitika kialakításának szerepe a vállalati stratégiában; 3. A termékpolitika és a piacpolitika összehangolt rendszerének kialakítási modellje; 4. A terméktervezés folyamata; 5. Piacstratégiai tervezés; 6. Szervezési követelmények a terméktervezésben; 7. A design szerepe a terméktervezésben; 8. Szolgáltatástervezés és marketing.

Cím: Stratégia, termékpolitika, termékdesign
Monguz 2.3.2 (c) Monguz Kft., HunTéka 1.9 plugin (c) MTA SZTAKI & Monguz Kft.