Katalógus |
Keresés |
Böngészés |
Információk |
Segítség |
Gyorskeresés |
Saját OPAC |
Személyes adatok |
Kölcsönzések |
Előjegyzések |
Üzenetek |
|
|
|
|
|
Tartalmi kivonat: |
Rövid leírás: A könyvet szerzői ... -- Részletes leírás: A könyvet szerzői marketing-ismeretekkel nem rendelkező gyógyszerészek és más egészségügyi szakemberek számára írták azért, hogy célközönségük jobban megérthesse az OCT (over the counter = vény nélküli) gyógyszerek marketingtevékenységét. A kiadvány hasznos lehet azon gazdasági szakemberek számára is, akik a marketinget igen, de eme sajátos ágazatát annál kevésbé ismerik. Fejezetek: 1. A vény nélküli gyógyszerek marketingjének alapjai; 2. Piac és fogyasztói ismeretek; 3. Az OCT-gyógyszerek termékfejlesztése; 4. A gyógyszermárka; 5. A gyógyszer ára; 6. Gyógyszerkommunikáció-tár; 7. Gyógyszerreklám-fejlesztés; 8. A gyógyszer kereskedelme; 9. Marketing a vállalat szintjén.
|
Cím: |
Marketingpirula recept nélkül
|
|
 |