Katalógus |
Keresés |
Böngészés |
Információk |
Segítség |
Gyorskeresés |
Saját OPAC |
Személyes adatok |
Kölcsönzések |
Előjegyzések |
Üzenetek |
|
|
|
|

|
Tartalmi kivonat: |
Rövid leírás: "A sport tömegessé válása a ... -- Részletes leírás: "A sport tömegessé válása a fogyasztáshoz hasonlóan kényszeríti ki a piaci eszközök tervezett, stratégiai alkalmazását. Ezt az igényt elégíti ki a sportmarketing, a sportstratégia, a szponzorpiac szereplőivel a kölcsönös érdekek megfogalmazásával, a sportolók és a nélkülözhetetlen sportfogyasztók (maga végzi, az esemény helyszínén és/vagy médián keresztül fogyasztja) elégedetté tételének művészetével. Ezek nélkül a sport mint szórakoztatóipar életképtelen. [...] A könyvben azokra az ismeretekre szorítkoztam, amelyek tapasztalataim szerint meghatározóak azok számára, akik oktatják, tanulják, sportvállalkozók, sportügynökségen sportolóként, sportintézményekben látnak el vezetői, irányítói feladatokat, szabadidős tevékenységek bármelyik ágában professzionális vagy amatőrcsoportok szervezésére, támogatására, szponzorálására vállalkoznak, vagy arra készülnek, hogy elindulnak a sportüzlet valamelyik területén, vagy már úton vannak." [Id. az előszóból.] A könyv fejezetei: 1. A marketing kialakulása és tartalma; 2. A marketingkoncepció; 3. A marketingmenedzsment; 4. A sportmarketing stratégiai tervezési folyamata; 5. A marketingkutatás fontosabb területei; 6. A magyar sportpiac környezete; 7. Sportfogyasztó és fogyasztói magatartás a sportpiacon; 8. Piacszegmentáció, célpiacok kiválasztása és az alkalmazható módszerek; 9. Sporttermék; 10. Sporttermékek árképzése és elosztása; 11. Marketingkommunikáció. A promóciós mix tervezése; 12. Sport és reklám. Bevezetés a szponzorálási ismeretekhez; 13. Public relations (PR); 14. Sportszponzorálás formái és eszközei.
|
Cím: |
Sport, marketing, szponzorálás
|
|
 |